Nu de verkiezingsrace voor 2024 in de laatste fases komt, heeft een nieuwe advertentie van de “Maak Amerika Weer Gezond” (MAHA) Alliantie de wenkbrauwen doen fronsen met zijn scherpe kritiek op Kamala Harris.

Gelicentieerd op zaterdag, richt de advertentie zich op de prestaties en het leiderschap van Harris, met de nadruk op haar rol als procureur-generaal van California en haar beleid dat invloed heeft gehad op Amerikaanse gezinnen.

Vicepresident en presidentskandidaat Kamala Harris spreekt tot honderden tijdens een campagnemoment in het Oakland Expo Center in Waterford Township op vrijdag 18 oktober 2024.

De advertentie begint direct, met een adres aan Harris: “Beste Kamala Harris. Laten we één ding kristalhelder maken. De overgrote meerderheid van de Amerikaanse mannen heeft geen probleem met het kiezen van een vrouwelijke president. Ons probleem ligt uitsluitend bij jou.” Het schetst vervolgens Harris’s politieke carrière, beginnend met haar tijd als procureur-generaal van California, toen ze een controversiële wet steunde die aanklagers in staat stelde om gevangenisstraf te eisen voor ouders van spijbelende kinderen. De advertentie bevat zelfs Harris’s eigen woorden: “Als aanklager en als wetshandhaving, heb ik een grote stok. Dus besloot ik dat ik ouders voor spijbelen ging aanklagen.”

Trump stijgt naar overwinning – Krijg de ultieme Trumpinator bobblehead terwijl hij in zicht komt voor 2024!

Deze advertentie raakt aan een beleid dat Harris heeft gesteund en dat onder voortdurende scrutinie staat.

Brendon Woods, de openbare verdediger van Alameda County, wordt in de advertentie geciteerd en stelt: “Ik vond dat gek.”

De advertentie gaat verder met verschillende ouders die juridische gevolgen hebben onder Harris’s beleid, waaronder een moeder met een gehandicapte dochter die school miste vanwege medische problemen.

Deze ouder werd naar verluidt gearresteerd, waarbij iemand vertelde hoe de ervaring leidde tot het verlies van haar huis.

De advertentie van de MAHA Alliantie verbindt deze incidenten met een bredere narratief die kritiek levert op Harris’s consistentie en principes.

Het wijst op andere verschuivingen in haar politieke identiteit, zoals het veranderen van standpunten over belangrijke kwesties, vaak afhankelijk van de situatie.

Deze gebrek aan consistentie, suggereert de advertentie, ondermijnt Harris’s geloofwaardigheid. De advertentie sluit met een scherpe opmerking: “Als mannen, en beschermers van vrouwen en kinderen, ben je gewoon een risico dat we niet willen nemen.”

Gelicentieerd nu het seizoen van verkiezingen intenser wordt, weerspiegelt de advertentie van de MAHA Alliantie de verhoogde scrutinie waarmee Harris te maken heeft op de campagnetrail.

De boodschap lijkt aan te slaan bij een segment van de kiezers die bezorgd zijn over wat zij zien als inconsistenties in haar beleid en principes.

De advertentie stelt dat het voor veel kiezers niet gaat om Harris’s geslacht maar om haar leiderschapsrecord en beleidsbeslissingen.

Terwijl de Trump-campagne zelf geen verklaringen heeft afgegeven of advertenties van deze aard heeft vrijgegeven, stemt de onafhankelijke advertentie van de MAHA Alliantie overeen met een bredere conservatieve narratief die Harris’s trackrecord in twijfel trekt.

Recente peilingen geven aan dat zowel mannen als vrouwen over het politieke spectrum uitgesproken zijn over hun mening over Harris’s leiderschap, wat heeft geleid tot zowel positieve als negatieve reacties van verschillende segmenten van het electoraat.

De advertentie van de MAHA Alliantie heeft verdere debatten aangewakkerd nu zowel de Trump- als de Harris-campagnes hun inspanningen in draaipunten intensiveren.

Met recente peilingen die dicht bij elkaar ligt in belangrijke staten, zullen de stemmen van de kiezers over de waarden en leiderschapskeuzes van kandidaten waarschijnlijk een cruciale rol spelen naarmate de verkiezingsdag nadert.


Source: https://www.rvmnews.com/2024/10/new-dear-kamala-from-american-men-ad-from-maha-alliance-its-not-us-its-you-watch/

.


Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meld je aan voor de nieuws brief!


1 keer per dag de belangrijkste berichten,
1 keer per week de belangrijkste headlines,
en de nieuwste uitzendingen van hnmda,
zo in je postvakje... zeg nu ja....