De wonderbaarlijke 19e eeuw.
Steeds minder kunnen we voor waarheid aannemen als we weten dat het verleden is verzonnen. Nu is dat met de prehistorie of de middeleeuwen niet zo ingewikkeld. Schrijf-, beeldhouw- en schildermonniken schreven alles volgens de richtlijnen van een zogenaamde nieuwe wereldelite op. Ze deden net alsof het zeer oud was. Later kregen we de graafmonniken, die “harde bewijzen” uit de grond opdiepten. Zo ging de geschiedenis steeds geloofwaardiger klinken, vooral ook nadat de indoctrinatiemonniken de kinderen van de nieuwe wereldorde gingen “lesgeven” in schoolgebouwen. Daarom, en nergens anders om, werd de kinderarbeid afgeschaft.
In de 18e eeuw waren platteland en de steden verlaten. In de eerste helft van de 19e eeuw kwamen de pacificatietroepen van de nieuwe orde de restanten van een oude wereld uitroeien. Wie niet meewerkte werd geliquideerd. Het startschot voor een nieuwe wereld is gegeven door het weer beschikbaar komen van de stoommachine. Er is voor gezorgd dat er zoveel mogelijk vervuiling de lucht in werd geblazen om het “weer” te creëren. Om de machines te bedienen en overbodige rotzooi te produceren werden kinderen ingeschakeld. Het waren eigenlijk de “Vondelingen van de Nieuwe Wereldorde”, bij tienduizenden werden ze “aangeleverd”. Nog steeds weten we niet waar ze vandaan kwamen. Ze leken allemaal op elkaar, ze waren roomblank en bleekjes, een gevonden kweekras, gedoemd een heer te dienen. Deze bleekneusjes hadden nog nooit het zonlicht gezien. Een valse start, ze stierven met tienduizenden vóór hun eerste levensjaar.
Iemand die zijn stamboom heeft proberen terug te vinden, zal constateren dat minsens de helft van de kinderen van hun voorouders voor hun 5e jaar kwamen te overlijden. Of…. zijn ze weggehaald of -gegeven? Je zou bijna denken dat meneer pastoor of de dominee zijn volledige medewerking heeft verleend door de ouders te laten boeten voor hun zonden. Nonnenkloosters waren efficiënte recyclingmolens van deze “weeskinderen” en “vondelingen”. Ik ken verhalen dat bijvoorbeeld doodgeboren kinderen ergens werden begraven, omdat men zich kapotschaamde en heilig geloofde dat ze werden gestraft.
Deze kwekelingen werden vervolgens ingezet om de stoommachines te kunnen laten draaien, er was blijkbaar een schreeuwend tekort aan arbeidskrachten. Maar de Industriële Revolutie moest doorgang vinden, zonder luhtvervuiling geen wolken, zonder wolken geen regen en zonder regen geen voedselvoorziening en dientengevolge voor mislukking vatbare “Nieuwe Wereldorde”. Langzaam maar zeker ontstond de gewenste situatie en was men niet meer afhankelijk van bosbranden en vulkaanuitbarstingen. “Het weer” wordt niet voorspeld, maar gepland.
Toen de nieuwe “beschaving” goed op stoom was gekomen, de vondelingen volwassen en kindrijk, werd de kinderarbeid gecoördineerd verboden en werden er wereldwijd gecoördineerd indoctrinatie instituten ingericht, met als doel het aanleren van hulpeloosheid en het corrumperen van het verleden. De nieuwe beschaving had voor de “vooruitgang” productieve gehoorzame arbeiders nodig, die geen vragen stellen.
Daarom denk ik dat pas in de tweede helft van de 19e eeuw – met het beschikbaar stellen van de fotografie – onze geschiedenis is begonnen. De fotografie is in de eerste decennia ook nog stelselmatig vervalst, omdat er nog teveel bewijzen van een oude wereld waren, waar op de scholen niets over werd onderricht. De personages en situaties moesten tot ver in de 20e eeuw worden geregisseerd en gecensureerd. Minimaal tot de Grote Vernietigingsoorlog werd opgestart in 1914 en die in ieders beleving voortduurt tot de huidige dag.
Op een Zweedse website vond ik een aardig voorbeeld van hoe het werkte. Er zijn oude foto’s uit archieven opgeduikeld, waar iets mee is. Dit is het hoofdstuk “telegrafie, telefoon”. Staten namen noodgedwongen het initiatief, net als met het kanalen graven en spoorwegen aanleggen, gingen voortvarend te werk. Over de hele wereld waren gebouwen, groot en klein, uitgerust met eigenaardige constructies, waarschijnlijk om er energie uit de aether mee te genereren. Zoals deze foto eind 19e eeuw laat zien.
Duidelijker wordt het op deze foto, uit dezelfde periode:
Het is blijkbaar allemaal aan de aandacht van de vervalsers ontsnapt, want alle andere foto’s zijn te zien met “bedrading”, dus werden het “telefoon- en telegraaftorens” die in een razend tempo over de hele wereld zijn aangelegd en geïnstalleerd. Het is hun standaardprocedure: de kabels zijn ingetekend en de antennes zijn vlaggemasten geworden. Als je goed kijkt lig je dubbel.
Onderstaande foto uit 1890 is een huis in Upsala, Zweden. De bewoners hebben al telefoon, dat kun je namelijk zien aan de “telefoontoren” die op het dak is geïnstalleerd. Compleet met draadjes…..
Boodschap van Algemeen Nut.
Niet bijna, maar ALLES is vervalst en ze hebben het ook nog eens zo stom mogelijk gedaan. De vervalsers hebben te zeer op hun onderwijssysteem gerekend, door er van uit te gaan dat IEDEREEN er als goedgelovige sukkel met diploma van af komt en “carrière” gaat maken. Ze hebben teveel vertrouwd op hun indoctrinatiesysteem en zich er zich vanaf gemaakt met het trekken van streepjes en laten wapperen van wimpeltjes.
Hopelijk worden er nu toch weer een paar van de 10% écht alert op wat er werkelijk aan de hand is en nog dagelijks gebeurt!
Source: https://herstelderepubliek.wordpress.com/2024/11/21/de-kinderen-van-de-nieuwe-wereldorde/
.