Het onbekende 911-FEIT:
Dozen vol elektronische ontstekers (BB18)
in één ruimte met
*
Israëlische ‘kunststudenten’ in ’t WTC…!!
2024 © WantToKnow.nl/be
*
Weinigen kennen dit verhaal. Het verhaal van de PERFECTE CAMOUFLAGE om een geplande ondermijning van een gebouw te verdoezelen. Via een ‘sympathieke club in huis’, namelijk studenten. En niet ‘zomaar’ studenten, nee… KUNSTSTUDENTEN… Die een plan aan het uitwerken waren om in de WTC-torens een ‘balconnetje’ te maken, terwijl er in het hele gebouw eigenlijk niet eens een raam open kon.. Als dat niet creatief, kunstzinnig is, weten wij het ook niet meer.. Lees en kijk en trek je eigen conclusies. Wellicht dat jij een antwoord hebt op de kwestie met de aanwezige elektronische ontstekers voor het synchroon laten exploderen van springladingen..
In januari 2001 begon de Amerikaanse ‘US Drug Enforcement Agency’ (‘DEA’) ongebruikelijke meldingen te ontvangen van haar veldkantoren in heel Amerika. Het ging over een groep jonge Israëli’s, die beweerden dat ze kunststudenten waren en door het land toerden, om hun werk te koop aan te bieden. Heel ongebruikelijk natuurlijk, toen het erop leek, dat dus een groot aantal DEA-agenten en andere hoge federale functionarissen op hun privéadres werden benaderd en aan de voordeur speciale aanbiedingen voor dit kunstwerk kregen.
Er werden ook rapporten ingediend door DEA-kantoren, defensieagentschappen en wetshandhavingsinstanties. De studenten, zo bleek, wilden hun kunst alleen verkopen aan topgeheime faciliteiten of personeelsleden bij hen thuis. En vanzelfsprekend merkte de DEA het opkomende patroon op, waarbij ook FBI-agenten betrokken raakten, en concludeerde dat de DEA het doelwit leek te zijn van wat een ‘georganiseerde activiteit voor het verzamelen van inlichtingen’ werd genoemd. Niemand begreep waarom of voor wie het werd uitgevoerd; het was een raadsel..
9/11 Samenzwering – Alleen de bekende feiten
Gedurende de eerste zes maanden van 2001 kwamen er meer soortgelijke meldingen binnen, uit meer dan veertig Amerikaanse steden. En er werden meer dan honderddertig afzonderlijke incidenten gedocumenteerd van ‘ontmoetingen tussen kunststudenten’, zoals ze ondertussen werden genoemd, waarbij de U.S. Marshall Services, de ATF, de Amerikaanse luchtmacht, de geheime dienst, de FBI en de DEA zelf betrokken waren. Hoe bizar kon dit zijn..!?
Sommige studenten werden aan het werk gezien, schetsen makend van de binnenkant van federale gebouwen, nadat hen toegang was gegeven, om onschuldig foto’s te verkopen aan werknemers. Anderen bleken foto’s te hebben van individuele federale agenten en één had zelfs een computeruitdraai van DEA-groepen..!!
Sterker nog: bij veel gelegenheden bezochten de studenten faciliteiten en agentschappen die zo geheim waren dat ze niet eens bekend waren bij het Amerikaanse publiek. Deze bevinden zich in gebieden zonder straatnamen en met alleen niet-geïdentificeerde, discrete gebouwen. Dit bevestigde voor de Amerikaanse autoriteiten dat er van tevoren al informatie was verzameld en dat er een grote infiltratiepoging werd ondernomen.
Eén van de jonge studenten bleek bankafschriften van bijna US$ 200.000 te hebben, waarvan hij beweerde dat deze afkomstig waren van kunstverkopen. Een van de groepen, zo werd later ontdekt, had enige tijd in het stadje Hollywood, Florida gewoond, dicht bij de verblijfplaats van vliegtuigkaper Mohammad Atta. In maart 2001 was het zóver gekomen, dat de CIA alle federale werknemers waarschuwde voor de studenten.
Ook werden CIA-werknemers geïnformeerd over het feit, dat twee van de studenten waren gearresteerd wegens huisvredebreuk. Maar ook dat ze valse werkvisa en valse ‘GreenCards’ bleken te hebben. Onmiddellijk na deze waarschuwingen, leek de maat vol en gingen ambtenaren deze studenten agressiever aanpakken.
Volgens één verslag, werden tussen maart 2001 en 11 september 2001 maar liefst 140 Israëlische staatsburgers aangehouden of gearresteerd. Velen van hen werden het land uitgezet en wat bleek? Niet één van de studenten stond ingeschreven bij de kunstacademies waar ze beweerden ingeschreven te staan en sommige academies bestonden niet eens..! Destijds werd de media in het algemeen wijsgemaakt dat de studenten Arabieren waren die zich voordeden als Israëli’s en op zoek waren naar potentiële doelwitten. Ongelooflijk genoeg stierf het verhaal en werd het zelden vermeld.
Maar na 9/11 begon verslaggever Carl Cameron het verhaal te onderzoeken en kreeg hij van een Amerikaanse inlichtingenofficier te horen dat de kunststudenten een spionagekring waren die ‘mogelijk Al Qaeda-leden observeerden in de maanden voorafgaand aan 11 september’. Maar hij kreeg ook vrij abrupt te horen dat ‘bewijs dat deze Israëli’s linkt aan 9/11 geheim is. Ik kan u niets vertellen over het verzamelde bewijs omdat het geheime informatie is.’
Carl Camerons explosieve verhaal werd vervolgens door de grote nieuwszenders de grond in geboord, omdat hun bronnen binnen het ministerie van Justitie en de FBI het weglachte als fantasie; het zou pas later in Europa weer opduiken. Maar binnen de DEA wisten ze dat ze wel degelijk een groot probleem hadden. Het feit dat buitenlanders de thuisadressen van hun agenten hadden, was echter nog maar het begin.
De Israëlische ambassade ontkende alles.
Woordvoerder Mark Reguev (die later loog over de dansende Israëli’s) zei: “Geen enkele Amerikaanse ambtenaar of inlichtingendienst heeft hierover bij ons geklaagd. Dit verhaal is onzin. Israël bespioneert de Verenigde Staten niet.”
Er zijn een aantal theorieën over wat de Israëlische studenten eigenlijk aan het doen waren. Eén ervan is, dat ze probeerden te infiltreren in een bekende ecstasy-smokkelbende die gerund werd door Israëlische staatsburgers. Een andere theorie is dat de Mossad gewoon (?) een nieuwe groep rekruten aan het trainen was in veldoperaties.
Beide lijken onwaarschijnlijk. Maar een andere suggestie is dat deze ‘operatie’ gewoon een rookgordijn was. Een dekmantel voor de echte operatie, waarover nu meer; lees gewoon verder…!!
HET WTC IN BEELD…!!
In mei 2000 nodigde het ‘Lower Manhattan Cultural Arts Programme’, dat verdiepingen negentig en eenennegentig van het WTC#1 (World Trade Centre Tower One) bezette, een Israëlisch kunstproject bekend als Gelatin uit om deze WTC-gebouwruimte met hen te delen..! Vervolgens namen veertien kunststudenten hun intrek op de 90ste verdieping, waar ze letterlijk hun tenten opsloegen en bouwvakkers-toegangspassen kregen, die hen toegang gaven tot de handelsruimtes van de gebouwen.
THE B-THING…
De groep van veertien creëerde vervolgens een project dat bekend stond als ‘The B-Thing’. (Besef dat de ruimte waar de ‘studenten’ verbleven, volgeladen was met dozen elektronische ontstekers, item #BB18!!) Het project bestond eruit, dat een raam op de negentigste verdieping werd verwijderd en er aldaar een tijdelijk balkon werd geïnstalleerd. Nou, dat was het wel zo’n beetje; gewoon een klein, houten balkon dat werd gefotografeerd vanuit een gehuurde helikopter..!
In augustus 2001 -een maand vóór de aanslagen- publiceerde dit ‘Project Gelatin’ een boekje waarin het ‘Project-B’ werd beschreven. Het boekje bevatte wat tekst en veel foto’s van achter de schermen. Op sommige van deze foto’s zijn de kunstenaar-artiesten duidelijk te zien met afdaalharnassen en er hangen vaste abseiltouwen aan het plafond van hun ruimte. Bij Project-B hoefde echter niemand naar beneden te klimmen..
DE DETONATORS/ONTSTEKERS en IntelligenceAgent Serfaty..
En dan komt het: op andere foto’s zie je rijen en rijen dozen langs een achterwand staan. Op elke doos is het kenmerk BB 18 gestempeld. En dan komt het: dit product ‘BB 18’ is het productno. voor zekeringhouders die gebruikt kunnen worden voor sloopladingen.. (HIER)
Waarom zouden kunststudenten
explosieven-ontstekers nodig hebben
voor hun kunstproject?
Wat deden deze ontstekers
in de Twin Towers vlak vóór 9/11?
*
In het hele boekje staan alle kunststudenten met hun gezichten van de camera af afgebeeld, hoewel ze hun identiteiten niet echt verborgen. Of in ieder geval niet erg goed, want een van hen is geïdentificeerd als Hanan Serfaty, een Israëlische militaire inlichtingenofficier en bomexpert…!! Het was Serfaty die twee Hollywood-appartementen huurde in de buurt van Mohammad Atta en vier van de andere genoemde verdachten. En het bleek Serfaty te zijn die in het eerste kwartaal van 2001 bijna US$ 200.000 had rond gesluisd en het had uitgelegd als de opbrengst van een succesvolle kunstverkoop.
Dit is geen complottheorie..!!
Dit zijn de feiten en ze zijn gemakkelijk zelf te controleren. We weten officieel niet wat de oorzaak was van het instorten van de Twin Towers. Maar we weten wel wat niet de oorzaak was. Als meer dan 3000 architecten & ingenieurs zweren, dat de torens NIET DOOR DE VLIEGTUIGEN ONDERMIJND KUNNEN ZIJN, ZÓDANIG DAT DEZE ZOUDEN KUNNEN INSTORTEN… Wellicht de aanleiding om zélf te gaan onderzoeken en ‘Project B’ van de ‘Gelatin Art Group’ onder de loep te nemen en het zelf verder te ontdekken..? Wellicht HIER en/of HIER verder?
Tot slot nog iets om over na te denken; een detail dat op een dag belangrijk zou kunnen blijken te zijn. Of misschien ook niet.
BB 18 zekeringhouders op de negentigste verdieping van het World Trade Centre
Die BB 18 zekeringhouders zijn geleverd door de Littel Fuse Company in Chicago, een dochteronderneming van Tracor Company, een overheidsbedrijf gevestigd in Austin Texas. Tracor was ook eigenaar van het bedrijf Vitro, vroeger bekend als KellX Corporation en nu bekend als Halliburton. En dan zijn we waar we heen wijzen. Haliburton is het bedrijf van Dick Cheny, de voormalige vice-president van de Verenigde Staten, en het bedrijf dat alleen al met de oorlog in Irak 40 miljard dollar winst maakte..!!
Tot slot
Dit verhaal past NAADLOOS in de vele FEITELIJKE ZAKEN rondom de 911, waarbij invloeden van de MOSSAD/Israël te duiden is. Er is het bizarre instorten van gebouw WTC7 keurig ‘aangekondigd’ door de BBC. Dan is er de genoemde, volslagen onlogische instorting van BEIDE Twin Towers, en ook het verhaal van de dansende Israëli’s. (HIER op de site)
Er zijn de bizarre telefoongesprek uit één van de vermeend gekaapte vliegtuigen, van de Amerikaanse advocaat-generaal met zijn vrouw. De krankzinnige idee dat de vermeende kapers, na een niet afgemaakte cursus vlieglessen in een eenmotorige Cessna, in staat waren een Boeing 767 te besturen. Piloten die de vliegtuigen dus niet kónden besturen.
Het ontbreken van enig vliegtuigwrakonderdeel bij het Pentagon of in het veld in Shanksville, waar ‘dappere passagiers de macht over één van de vliegtuigen zouden hebben overgenomen. Last but not least zijn er twee donkere, raamloze, militair uitziende vliegtuigen bij de Twin Towers, die als boter door het dik stalen framewerk van de torens ‘gesneden’ zouden zijn..
We hebben de beelden (zie foto hiernaast) van het tweede verkeersvliegtuig dat DOOR DE WTC-TOREN gevlogen zou hebben, een aluminium body door 70 meter kantoor..! En tot slot -last but not least- de duizenden BB 18 ontstekers op de negentigste verdieping van het World Trade Centre waar een Israëlische kunstgroep een project uitvoerde waarbij een raam werd verwijderd en abseilapparatuur werd gebruikt.
Dus maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes..!!
Hieronder 2 Twitter/’X’-tweets, aanvullend op dit verhaal.
Did you know about the Israeli art students inside the World Trade Centers? pic.twitter.com/9Tjd2HXbsC
— illuminatibot (@iluminatibot) September 30, 2024
Source: https://www.wanttoknow.nl/politiek/9-11/911-en-de-israelische-kunststudenten-in-t-wtc/
.