Het is onduidelijk waarom tot nu toe nog niemend op het idee is gekomen om de afstanden ter land die de “officials” ons ter beschikking hebben gesteld, ook maar eens even te controleren. Ik kijk daarbij uiteraard direct in de spiegel. Als we hebben vastgesteld dat alleen de afstande op de evenaar kloppen met de realiteit, dan kan het niet anders of er is met afstanden geknoeid, omdat er met kaarten is geknoeid. Als 100 kilometer 100.000 meter was, is en blijft, hoe bestaat het dan dat bijvoorbeeld op het “noordelijk halfrond” per milimeter verder verwijderd van de evenaar de afstanden op de kaart groter moeten worden? Terwijl er in realiteit niets veranderd? Hervé Riboni legt uit hoe ze dat tegenwoordig hebben geautomatiseerd met “GPS” en “Google maps”. Kunstmatige intelligentie aan het werk. Hoe slimmer de nadenkende mens wordt, hoe harder kunstmatige intelligentie aan het werk moet. Hieronder de introductie en de link naar de video. De vertaling van het hele stuk zal nog enige tijd in beslag nemen, maar zal met een update worden toegevoegd als die klaar is.

Zet je maar schrap, want het bedrog is gigantisch, want we zijn er immers mee opgegroeid als “de realiteit”, het zit als het ware in de genen. Om het weer goed te krijgen moeten we enkele nogal pijnlijke operaties ondergaan en dit is er één van.

Hallo allemaal, ik heb nog een geweldige video van Hervé Riboni om vandaag met jullie te delen, zoals Hervé in eerdere video’s heeft besproken als onderdeel van het proces van de cabal om onze Flat Earth realiteit in een bol te veranderen, de controllers hebben het noordelijk halfrond kunstmatig vergroot en tegelijkertijd het zuidelijk halfrond gekrompen. Met andere woorden, de werkelijke afstanden op het noordelijk halfrond zijn korter dan op kaarten en op de wereldbol wordt beweerd, terwijl op het zuidelijk halfrond de werkelijke afstanden tussen punten verder weg liggen in de oost-westrichting, maar niet in de noord-zuidrichting. De minuten breedtegraad zijn de helft van het officiële verhaal over de hele platte aarde, wat de omtrek van de platte aarde vermindert. Dit bedrog creëert veelbetekenende tekenen van manipulatie. Zowel aanpassingen van valse magnetische declinatie als tijdzones verbergen deze veranderingen bijvoorbeeld.  Ik zal in de beschrijving links achterlaten naar Hervé’s eerdere discussies over die onderwerpen als je ze nog niet hebt gezien. Naast de tijdzone en magnetische declinatie misleidingen zoals besproken in deze video, heeft de cabal de kaarten op het noordelijk halfrond kunstmatig vergroot om hun uitvluchten te verbergen. Bijvoorbeeld, zoals hier door Hervé wordt aangetoond, zou, als de kaartschalen legitiem waren, een weg van 100 kilometer, hoewel bochtig, nog steeds overeenkomen met een recht pad van 100 kilometer. Omdat de afstanden hetzelfde zijn. Maar het komt niet overeen. De bochtige weg van 100 kilometer is langer dan de afstand van 100 kilometer in rechte lijn en dat heeft op de wereld geen enkele zin. Maar de manipulatie is veel groter dan wat hij hier laat zien, omdat de werkelijke weg veel meer kronkelt en draait dan op de kaart is aangegeven. Kortom, de schalen op kaarten kloppen helemaal niet. Voor alle duidelijkheid: de controllers doen niet alsof ze afstanden rijden. Het zou onmogelijk zijn om de werkelijke rijafstanden te vervalsen. In plaats daarvan nemen ze wegenkaarten en rekken ze deze kunstmatig op. Je legt nog steeds dezelfde afstand af als op de kaart en op de kilometerteller, maar de kaarten zelf zijn op het noordelijk halfrond uitgerekt.

Zoals in de video te zien is, wordt een echte kronkelende kronkelende weg kunstmatig uitgerekt op Google Maps en GPS om het op een langere afstand te laten lijken. Kijk bijvoorbeeld naar de weg aan de linkerkant; het is bochtig, maar Google en GPS zullen de weg dan uitrekken om er ongeveer zo uit te zien als de weg aan de rechterkant, wat fascinerend is. Dit wekt dan de illusie op de kaarten dat de rijafstanden overeenkomen met zeemijlen vliegafstanden, terwijl die afstanden niet overeenkomen. Op het noordelijk halfrond betekent dit dat vliegtuigen en boten die zeemijlen gebruiken niet zo ver reizen als ze denken, omdat hun snelheden verkeerd zijn. Hun officiële snelheden werken alleen op de neppe vergrote wereldkaart. In werkelijkheid reizen ze aanzienlijk langzamer op de kleine platte aarde. Dus als je op het noordelijk halfrond gaat rijden, kloppen de afstanden op de kilometerteller en kloppen de afstanden op de snelwegborden. Het probleem dat je gaat zien, is het feit dat de weg er op de GPS-kaart veel directer uit gaat zien dan in werkelijkheid, omdat de weg wordt uitgerekt om langer op de GPS-kaart te lijken. Deze verschillen zijn aanzienlijk als u ernaar op zoek bent. Aan de andere kant, als de weg echt recht was, zouden de Google- en GPS-kaarten zich er nog steeds verder doorheen uitstrekken om de weg langer op de kaarten te laten lijken, maar niet op te vallen voor de bestuurder. Nogmaals, dit wordt gedaan om de routekaart kunstmatig uit te breiden om overeen te komen met de zeemijlafstanden van directe vluchten en boten. U kunt de werkelijke afstanden die op een weg zijn gereden niet verbergen; maar je kunt zeemijlen verbergen met betrekking tot vliegtuigen en boten, ik ga dit kleine fragment uit de video van Hervé afspelen dat zijn betoog samenvat.

“In werkelijkheid zijn de bochten echt bochtig en worden ze niet objectief weergegeven door de GPS van Google Map en we zullen zien dat de bochten op de GPS veel vlakker zijn dan in de realiteit. Het is duidelijk om de kaart kunstmatig te kunnen vergroten in vergelijking met de werkelijkheid, om het noordelijk halfrond van de bal te kunnen creëren.”

Hoe dan ook, nu ga ik de hele video van Hervé delen. Houd er rekening mee dat er een gedeelte van 30 minuten in de video is waarin hij zijn rijden op een bochtige weg filmt. Ik werd er eigenlijk een beetje reisziek van van om naar het hele ding te kijken. Wees niet bang om dat gedeelte over te slaan als het je stoort, hoewel het zeker de moeite waard is om te kijken. Hervé bewijst alleen maar dat de Google- en GPS-kaarten niet overeenkomen met de realiteit van de weg en ik denk dat hij zijn punt heel goed bewijst. Sla het einde niet over, want Hervé gaat in detail in op hoe ze afstanden op het zuidelijk halfrond in de oost-west richtingen hebben gemanipuleerd en waarom de platte aarde een kleinere omtrek heeft dan we dachten! Een grote dank aan iedereen om dit te doen. Dit kostte veel werk. Ik hoop dat je ervan geniet. Klik op de afbeelding om het hele verslasg te zien.


Conclusie.

We hebben gezien hoe de afstand van het noordelijke deel van de platte aarde kunstmatig is vergroot om een halfrond te vormen met behulp van pseudomagnetische declinatie. Voor het zuidelijke deel is de omtrek van de platte aarde gewijzigd dankzij het stretchen van de afstanden op de kaarten en de pseudomagnetische declinatie in een ellips.

Deze ellips over de 50e breedtegraad van de zuidelijke helft van de aarde, is zeker groter dan de omtrek van de bol over dezelfde breedtegraad. Maar naar mijn mening niet meer dan 25 procent. Laten we niet vergeten dat de afstand van een minuut breedtegraad officieel in realiteit zeker minder dan de helft is. Dus als de straal van de cirkel kleiner is, zal de omtrek natuurlijk ook kleiner zijn. En nog kleiner in het geval van een ellips. Dezelfde redenering moet worden toegepast op de evenaar: deze omtrek is ook kleiner.

Dus hier hebben we de omtrek van de platte aarde als we de dimensies van de aardbol nemen. Dat wil zeggen, als we de wereldbol nemen en we zetten de 180 graden breedtegraad op het platte vlak, dan krijgt je een enorme cirkel. Als we de meeteenheid nemen zoals die in werkelijkheid is, is de minuut breedtegraad officieel waarschijnlijk minder dan de helft. Welnu, dat geeft ons een veel kleinere platte aarde-omtrek.

Als we dan de 50e graad zuiderbreedte nemen, wat meer op een wereldbol is, hebben de manipulatoren de omtrek verkleind door ons een ellips te laten maken, in plaats van een cirkel (cyclus). Dit alles dankzij de magnetische declinatie en deze korte termen van afstand rond de aarde langs de 50e graad zuiderbreedte. Di is zo gedaan zodat het eruit ziet als de wereldbol. Het doel van deze uitvlucht is om een heel speciale meeteenheid te creëren, de minuut breedtegraad, die alleen vliegtuigen en schepen rond de nepwereld gebruiken. Deze meeteenheid gemaakt op basis van de breedtegraad is dezelfde voor een schaal die we op de wegenkaarten zagen.

Dan rest je niets ander dan te sjoemelen met de snelheid van het vliegtuig en de boot en dan kun je ermee bewegen op een farce die niets met de werkelijkheid te maken heeft. 

Merci!


Source: https://herstelderepubliek.wordpress.com/2024/08/29/de-wereldbol-theorie-sjoemelen-met-afstanden-en-snelheden-op-de-platte-aarde/

.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meld je aan voor de nieuws brief!


1 keer per dag de belangrijkste berichten,
1 keer per week de belangrijkste headlines,
en de nieuwste uitzendingen van hnmda,
zo in je postvakje... zeg nu ja....