Dataroots, het bedrijf van CEO Jonas Tundo, bootste de stemmen na in ‘De mol’.© Raymond Lemmens, Play

Leuven/Lummen

“De echte stem van de mol” was in de aflevering van zondag te horen. Maar ook: de door AI gegeneerde stemmen van de andere kandidaten. “Wij horen zelf niet wie de mol is”, zegt Jonas Tundo, de Limburgse CEO van Dataroots dat de stemmen nabootste.

Hanne De Belie

Door NieuwsBlad

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

wil jij op de hoogete blijven?
(Nieuwsbrief)
Rumble is de main page
https://rumble.com/hnmda/live
Follow/subscribe daar, om op de
hoogte te blijven van nieuwe uitzendingen
Twitch
https://www.twitch.tv/hnmda
Als je mee wil doen in de chat.
FB
https://www.facebook.com/JWHNMDA/
De nieuwsbrief is weer gehacked.
Geen gegevens buit mijn gegevens weg!