Foto: Pixabay/TungArt7

Help door dit artikel met je kennissen op je social netwerk te delen!

De kans is groot dat je in Amerikaanse supermarkten een Apeel-sticker aantreft op groenten en fruit. Als je zo’n sticker ziet, loop er dan met een grote boog omheen.

Apeel is een door het World Economic Forum en Bill Gates gefinancierd product dat op groenten en fruit wordt gesproeid zodat de producten er goed uit blijven zien, ook al zijn ze niet meer vers. Het goedje mag ook op biologische producten gesproeid worden.

—Lees verder na dit advertentieblokje—

https://www.hetnieuwsmaardananders.nl/wp-content/uploads/2024/06/bill-gates-en-het-wef-sproeien-toxisch-goedje-op-groenten-en-fruit-dat-je-er-niet-af-kunt-wassen-1.png

(Video verwijderd? Klik hier…)

Kankerverwekkend

Apeel bestaat voornamelijk uit mono- en diglyceriden die worden gewonnen uit druivenpitolie. Die wordt bewerkt met ethylacetaat en heptaan, chemicaliën die bij herhaalde blootstelling ernstige schade kunnen veroorzaken aan organen. Dit beschermende laagje kun je niet van de producten wassen.

Mono- en diglyceriden bestaan uit glycerol, volgens het internationale agentschap voor kankeronderzoek IARC ‘waarschijnlijk kankerverwekkend voor mensen’.

Letterlijk gif

“Waarom sproeien ze letterlijk gif op ons voedsel?” vraagt Alison Steinberg van One America News.

Apeel maakt fruit naar verluidt rubberachtig. Video’s daarover worden veel bekeken op sociale media.

De tirannieke globalisten doen er alles aan om ons ervan te weerhouden een gezond leven te leiden, benadrukt Steinberg. “We mogen ze niet laten winnen.”

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack.

5
5
stemmen

Beoordeel dit artikel

Interessant

Vond je dit artikel goed?
Klik hieronder en deel het op je Socials!

+

Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen

Aanmelden

?

+

Volg ons op ons gratis Telegram kanaal

Volg Ons

?

+

Steun ons met een vrijwillige bijdrage

Doneer

?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meld je aan voor de nieuws brief!


1 keer per dag de belangrijkste berichten,
1 keer per week de belangrijkste headlines,
en de nieuwste uitzendingen van hnmda,
zo in je postvakje... zeg nu ja....